Go Back   RCCrawler Forums > Miscellaneous > Chit Chat > Chit Chat Classics
Loading

Notices

Thread: BigBaller

 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 01-22-2011, 01:08 AM   #81
R.I.P. Chip
 
jason's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: The Crawler State
Posts: 13,939
Default

Quote:
Originally Posted by 2JSC View Post
Speaking of... don't you have a contest to end?
I just ended it...
jason is offline  
Sponsored Links
Old 01-22-2011, 01:20 AM   #82
Quarry Creeper
 
Join Date: Aug 2006
Location: South of I-80 in Ill
Posts: 196
Default

Quote:
Originally Posted by STANG KILLA SS View Post
I forgot all about that shirt! PRICELESS!!!!!!!!!!!! I'm glad everyone is finally seeing how Brian is! Well I guess ya stuck your foot in your mouth this time huh buddy! And I got a warning for flaming him on here before!
bubbaracing is offline  
Old 01-22-2011, 01:27 AM   #83
[HOONIGAN]
 
RPMJ's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Littleton
Posts: 572
Default

Quote:
Originally Posted by saydee1800 View Post
I have built and design every rig I own but INDY
Really................ Are you sure about that.

Last edited by RPMJ; 01-22-2011 at 01:29 AM.
RPMJ is offline  
Old 01-22-2011, 03:09 AM   #84
RCC Addict
 
Join Date: Dec 2007
Location: On The Lake
Posts: 1,449
Default

I've always thought you were a douchebag Saydee... This thread confirms it Who gives a fawk about baller giving you shit...

Oh, BTW... anybody want to start a collection for Saydee? Might come in handy
montana.matt is offline  
Old 01-22-2011, 07:04 AM   #85
Old guy
 
ROCKEDUP RICKY's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Northwest Arkie-saw and we got ROCKS!
Posts: 7,549
Default

Quote:
Originally Posted by saydee1800 View Post
Just sick of him question any thing I have to say. I don't know this guy nor do I want to. Maybe if he would just shut his mouth I would never post
.
I thought he was a asshole until I meet him. He's a real nice and fun guy, even if he has a yellow jeep.

If your sick of him questioning you ,quit giving him answers.
ROCKEDUP RICKY is offline  
Old 01-22-2011, 07:30 AM   #86
Quarry Creeper
 
Join Date: Apr 2009
Location: Isanti, Minnesnowta
Posts: 331
Default

the thing is..... you don't have to build the best to know about the best.

He buys the awsome rigs, studies them, runs them, and learns what is working best.
If you ask me, he is the smart one, let other figure out the problems

The fact of the matter is....he spends more time and $ on this stuff then you could ever dream, and don't be bitter about it, learn from it.

believe it or not, He is a pretty smart SOB, but a little self-absorbed.
<!-- / message --><!-- sig -->__________________
TomEGunn is offline  
Old 01-22-2011, 08:25 AM   #87
I wanna be Dave
 
jetboat's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Tax Nation
Posts: 2,289
Default

all I can say... You guys dont have to attend the same 1-2 comps he attends a yr. Ive had to make him put his shirt back on after loads of complaints, had to restrain people from throwing him in a lake and generally put up with his crap.

And somebody buy the dang shirt so I can renew my star next month!
jetboat is offline  
Old 01-22-2011, 09:28 AM   #88
I wanna be Dave
 
Join Date: Dec 2005
Location: Orlando
Posts: 7,426
Default

Quote:
Originally Posted by canadianbacon12 View Post
That's what I'm looking for too. I guess Token will have to suffice for now
This image is named after me, therefore it should only be used in the correct context. Please do not use this figure as a "This will have to do" image. I get a notification whenever this gets pulled to make sure its being used correctly.



Quote:
Originally Posted by badger View Post
Why would baller or anyone for that matter give a shit about you respecting them.
(Play Pantera RESPECT)

Quote:
Originally Posted by Pantera
ARE YYYYOU TALKING TO MMME!??
ColquittCustom405 is offline  
Old 01-22-2011, 09:45 AM   #89
I wanna be Dave
 
Join Date: Aug 2007
Location: *
Posts: 2,274
Default

Quote:
Originally Posted by ColquittCustom405 View Post
I get a notification whenever this gets pulled to make sure its being used correctly.


Kinda like the "bat signal"...?
GySgt Hartman is offline  
Old 01-22-2011, 09:52 AM   #90
I wanna be Dave
 
Join Date: Dec 2005
Location: Orlando
Posts: 7,426
Default

Quote:
Originally Posted by GySgt Hartman View Post


Kinda like the "bat signal"...?
Kinda like the signal.

See how I used ? Thats the correct way to use .
ColquittCustom405 is offline  
Old 01-22-2011, 11:48 AM   #91
Keep it real
 
Join Date: Jun 2006
Location: Yakima,WA
Posts: 6,504
Default

Quote:
Originally Posted by saydee1800 View Post
This guy seam to talk alot of shit but I can't find one true build thread that he has built for me to give him any an respect?

Does any one have a link or does he just have some money in his pocket?
This coming from you....seriously Wake up Brian, you've managed to get lost in your own little world
The consequences of your actions over the last couple years have caught up with you, and the rest of the guys/vendors/companies won't be merciful, they are fed up with the behavior/tactics you've used for so long.
Tanis is offline  
Old 01-22-2011, 12:08 PM   #92
MODERATOR™
 
EeePee's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Ohio
Posts: 18,927
Default



in tha house!

This was hilarious! Why is it when I take one single night off from RCC, the good shit happens?
EeePee is offline  
Old 01-22-2011, 12:30 PM   #93
I wanna be Dave
 
Join Date: Dec 2008
Location: ?
Posts: 5,055
Default

Quote:
Originally Posted by Tanis View Post
This coming from you....seriously Wake up Brian, you've managed to get lost in your own little world
The consequences of your actions over the last couple years have caught up with you, and the rest of the guys/vendors/companies won't be merciful, they are fed up with the behavior/tactics you've used for so long.


Yep Nathan I was not a very good person yesterday. I let the this Baller guy get to me. So every person or vendor I have bother I am truly sorry for my actions. You will not hear from me again.

I was not only Baller there was other things, they just all added up and I blew a fuse Not cool at all.

I acted like a 13 year old child

sorry
sally1800 is offline  
Old 01-22-2011, 12:31 PM   #94
I wanna be Dave
 
Join Date: Dec 2008
Location: ?
Posts: 5,055
Default

Oh Ya

Mod's I am really sorry I acted the way I have. You work hard then I sure I know.
sally1800 is offline  
Old 01-22-2011, 12:35 PM   #95
Official Cook of the ECC
 
Scattman's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Hawthorne, Florida
Posts: 2,653
Default

Scattman is offline  
Old 01-22-2011, 01:12 PM   #96
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
 
dezfan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Happiness is a warm AK.
Posts: 12,348
Default

Quote:
Originally Posted by saydee1800 View Post
Oh Ya

Dez I am really sorry I acted the way I have. You work hard then I sure I know.
It's cool, just send my FAT ASS the Indy rig and we'll call it good.
dezfan is offline  
Old 01-22-2011, 01:19 PM   #97
I wanna be Dave
 
Join Date: Dec 2008
Location: ?
Posts: 5,055
Default

Quote:
Originally Posted by dezfan View Post
It's cool, just send my FAT ASS the Indy rig and we'll call it good.
If it is going any where you are the one.

I know you love her almost as much as me
sally1800 is offline  
Old 01-22-2011, 03:24 PM   #98
RCC Addict
 
Join Date: Nov 2005
Location: Saving for Nationals!!
Posts: 1,696
Default

aww....just when I was getting all caught up!!

PaloAltoK5 is offline  
Old 01-22-2011, 05:34 PM   #99
I wanna be Dave
 
Join Date: Aug 2008
Location: cape crud... will you be my friend
Posts: 2,006
Default

crunky is offline  
Old 01-22-2011, 05:42 PM   #100
RCC Addict
 
Join Date: Nov 2007
Location: in the woods
Posts: 1,915
Default

I have met and talked to Baller on more then 1 occasion and I think he is a nice guy and funny as hell. Definitely a major addition to the hobby
Eritex Inc. is offline  
 



Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -6. The time now is 05:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright 2004-2014 RCCrawler.com