RCCrawler Forums

RCCrawler Forums (http://www.rccrawler.com/forum/)
-   Florida (http://www.rccrawler.com/forum/florida/)
-   -   Sunday, Sunday, Sunday....In Palm Beach County (http://www.rccrawler.com/forum/florida/217357-sunday-sunday-sunday-palm-beach-county.html)

Tydl 12-17-2009 06:51 AM

Sunday, Sunday, Sunday....In Palm Beach County
 
North Palm Beach Crawlerz, as John has named the club is going to be at the crawler track. It is at the corner of Prosperity Farms Rd and Burns Rd. We will be there on Sunday, as the title proclaims, from 9am till mid to late afternoon. All are welcome and we are trying to do a 2 course comp every time now. If you are in the area you will enjoy it.

Tydl out

spoo76 12-20-2009 06:17 PM

holy crap, i rarely hear of anything in south FL let alone my neck of the woods
I live in Jupiter right off Indiantown RD

Tydl 12-21-2009 03:19 PM

ya missed it bro. We had a comp and bashed and added to the course. We get together 1st and 3rd sunday. There may or my not be people there through the holiday, but we will be there on sunday Jan 3rd. You should come out.

DickyT 03-16-2010 12:18 PM

Damn man, you are gonna make me quit my Sunday job... :flipoff:

Tydl 03-16-2010 03:56 PM

Quote:

Originally Posted by DickyT (Post 2359717)
Damn man, you are gonna make me quit my Sunday job... :flipoff:

lol. I hope not, thats a sweet job. We are having a little comp this sunday by the way. Don't worry the big comp is just over a week away!

Tydl 04-02-2010 06:52 PM

Will be running for Easter! We will be there about 9am. Be ready for some long courses and short times. Bring A game.

DickyT 04-02-2010 07:19 PM

April 24th is my last day at Warrick's. I will be at all meets there after! "thumbsup"

Justinraz 04-03-2010 05:09 AM

There Room for a super out there me losi mini broke:evil: damn 3cell lipo and plastic lockers

Mini 04-03-2010 04:11 PM

gotta see if I can make it out there one of these sundays with the shafty lolololol.

Tydl 04-03-2010 05:59 PM

Quote:

Originally Posted by Justinraz (Post 2390163)
There Room for a super out there me losi mini broke:evil: damn 3cell lipo and plastic lockers

you can come out and see it for yourself, but I think miramar might be better for you

Justinraz 04-04-2010 05:40 PM

So close. but well lets just say he was left hanging

http://i51.photobucket.com/albums/f3...CIMG0718-1.jpg

Mini 04-05-2010 08:05 AM

Nice pic :)

Tydl 04-06-2010 06:49 PM

If your not livin on the edge...

billj 07-19-2010 04:25 AM

Im glad i made the trip up sunday, had a good time. Nice to meet some new people into crawling. Nice homemade course's. i'll be back.

motorman 07-23-2010 07:52 AM

Had a great time sunday, wish i could've stayed longer. Don't know who won, either wade or rich??? but congrats. Nice to meet ya bill, john uploaded your run HERE. Looking forward to the 1st! "thumbsup"

billj 07-23-2010 08:02 AM

Thanks john, for posting the video. Boy I have alot to learn. See you guys on the 1st. You guys should come down to Haulover (miami) tomorrow, we are having a local comp. Weather permitting!!

Tydl 07-27-2010 06:34 PM

Its getting to be that time again. Sunday, bloody sunday.... Will be there by 9am. I'm ready to comp! And there will be some visitors from the south.

Mini 07-27-2010 08:46 PM

Have you guys updated the location? anything new?

Tydl 07-28-2010 05:17 AM

Oh yeah, there is a fence around it now and the kids aren't destroying it! John has gotten some large new rocks in there and is making plans to get more rocks in on saturday I think.

Mini 07-28-2010 08:33 AM

Sweet deal yea john had told me about putting a fence when we first met cause of the kids tearing up the course. sweet deal you guys gotta take some update photo's and video.

richardgarrett56 07-29-2010 01:35 PM

Quote:

Originally Posted by Mini (Post 2390808)
gotta see if I can make it out there one of these sundays with the shafty lolololol.

what!!! you come out:lmao: when mini:roll: we/I would like to crawl with you"thumbsup"

billj 07-29-2010 02:30 PM

Me and Tyler will be there sunday"thumbsup"

DickyT 07-29-2010 03:00 PM

I'm tentative this Sunday. I might be tied down with wife for baby shopping, plus my rig is broken again.

Mini 07-29-2010 07:21 PM

Quote:

Originally Posted by richardgarrett56 (Post 2564670)
what!!! you come out:lmao: when mini:roll: we/I would like to crawl with you"thumbsup"


Man would love to make it out there but due to the fact that right now the hobby store is my only income can not afford to call sick or miss a sunday.:cry:

But would not mind crawling on some broken tile, cinder blocks, and a tire "thumbsup":lmao::lmao:

DickyT 07-29-2010 08:03 PM

Quote:

Originally Posted by Mini (Post 2565112)
But would not mind crawling on some broken tile, cinder blocks, and a tire "thumbsup":lmao::lmao:

There is a good bit more there now and growing all the time! John and Graham have put their heart, soul, and maybe some blood into making it a better place. John wants to make concrete formations out of the broken tiles and such. As it takes shape will just get better "thumbsup"

Tydl 07-31-2010 05:44 PM

Ya'll ready for tomorrow? Who's going to win?:twisted:

DickyT 07-31-2010 09:18 PM

Quote:

Originally Posted by Tydl (Post 2567275)
Ya'll ready for tomorrow? Who's going to win?:twisted:

My rig is back in one mostly workable piece. I need a new bushing for my dig. It is might sloppy.

DickyT 08-01-2010 04:19 AM

Have not slept, feeling broken from moving furniture... Sleep deprivation comping :shock:

billj 08-01-2010 01:07 PM

Good day today guys.Tough courses, but if they were easy anybody could do them, right? Congrats to Graham. also good job to tyler (rocky666) 4th!!

DickyT 08-01-2010 03:14 PM

Great day guys! Only I could spoil a perfect run by only getting my front wheels past the finish gate in the allotted time :evil: Looking forward to next time. "thumbsup"

Tydl 08-07-2010 12:14 PM

Graham is making claims that he is going to own it next sunday. Said nobody is even going to get close to him. We're going to wish for some of his skilz....:lmao:

Well boys, who is going to tear Graham down? Who's got dibs? Its A game time again! I say nobody take a reverse or gate all day! Graham should be the only one positive at the end of the day!

richardgarrett56 08-09-2010 04:49 PM

graham
 
i can smell a first place:mrgreen:

billj 08-09-2010 07:18 PM

I cant say anything, ill be happy to beat Rocky666:flipoff:

richardgarrett56 08-11-2010 08:17 PM

o no!!!!!!!!!!
 
well look's like i just got word!! my :twisted:motor's:twisted: are ready:ror: are yall?:lmao:

Tydl 08-12-2010 05:18 AM

I got parts laying all across my table...



putting it back together little at a time, working out quite a few little kinks along the way. I'll be ready for a win by sunday.

billj 08-14-2010 07:52 PM

see you guys tomorrow"thumbsup"

Tydl 08-14-2010 09:26 PM

Bill thinks he can win, DickyT thinks he's going to win, Richard thinks he can smell it, and I'm still have not finished putting mine back together..... I think john is going to win! Graham is last!

Those are my predictions, lets see how it goes.

billj 08-15-2010 01:02 PM

Good job today guys, congrats DickyT. Fastbacks 1 and 2, gotta love it!!"thumbsup"

spoo76 08-15-2010 01:09 PM

you guys seem to get out there alot now. i never saw many email updates till the last few months.
I really need to build a comp crawler and join you guys lol
So far its just losi micros and an aluminum Tmaxx. which I'm sure wont do well :ror:
any south Florida scalers in palm beach? Ive come across a few places that would be great trail runs with a few rocks,lots of dirt,tree roots ect

I say there needs to be a south FL scale top/tough truck challenge :mrgreen:

kennyj 08-15-2010 04:30 PM

Congrats Dickyt, and way to step up Billj!"thumbsup"


All times are GMT -6. The time now is 04:34 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright 2004-2014 RCCrawler.com